-Our ❤-

2010年9月22日

不该这样的

我不该嫉妒的,不是吗?

Last night,you keep asking what's wrong with me
you say I sudden change last night.
change to what?weird?hmmm...I Guess so.
I Don't know what's wrong with me.
and what I know is,
I'm Down...
and I Cried.

perhaps,I miss you so badly...
I need you.

*I Guess I saw too much couple's photo so I Cried ><'' *


That day you asked me to watch a clip that your friend create for his GF one.
Duration of the clip is 3min 18sec
When I watched until 30sec,my tears dropped and then I closed it.I Can't finish it.The clip is full of happiness and all is their photo.

我承认,因为羡慕
所以我哭了.

从以前的分开,到现在的重新结合
赫然发现,竟然没有属于我们的合照
还是,应该说有吧
只是仅有的那一张,被手机弄坏了.

老实说,我抓狂了.


2个人在一起
不是应该留下回忆吗?


我真的不想,如果有一天我们分开了
却什么都没留下.
这又何尝不是一种遗憾?


嫉妒还是羡慕  我已经分不清楚
嫉妒是归类给坏女人
羡慕是归类给好女人
我  应该被夹在中间吧





朋友一张张甜蜜合照
让我投射既羡慕又嫉妒的眼光
而当我打开自己的照片图库时
竟然只有自己的自恋照
和一班姐妹的合照
还有一堆男人的照片
何其失败?

没有评论:

发表评论